Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2013

2013:Η χρονιά του Μικρού Πρίγκιπα…


Δεν ξέρω πως έχουν ονομάσει την φετινή χρονιά οι Κινέζοι (κι αν ξέρει κάποιος, παρακαλώ ας με ενημερώσει), για μένα όμως το 2013 είναι η Χρονιά του Μικρού Πρίγκιπα. Παρόλο που έχω διαβάσει πάρα πολλές φορές το λατρεμένο βιβλίο του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ, νομίζω πως φέτος είναι η ώρα να το αποκρυπτογραφήσω ουσιαστικά. Την ώθηση –όπως πάντα- μου έδωσε ο Φάνης μου, χαρίζοντάς μου ένα ημερολόγιο και ένα σημειωματάριο με θέμα τον Μικρό Πρίγκιπα. Αποφάσισα, λοιπόν, το 2013 να ψάξω κάθε πληροφορία που κυκλοφορεί για το βιβλίο και τον συγγραφέα. Ελπίζω στο τέλος του 2013 να έχω πολλά να μοιραστώ μαζί σας… (και ελπίζω να καταφέρω να το χαρίσω σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους…)

Καλή, φωτισμένη, μαγική, παραμυθένια χρονιά : )

(Με πολλά πολλά πολλά βιβλία)





Περισσότερα: http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Blog&file=page&op=viewPost&pid=33477#ixzz2GpOz4xb8

Δεν υπάρχουν σχόλια: