Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

Μικρός Πρίγκιπας και Μικρός Πρίγκιπας επιστρέφει: αφιερώσεις

Ο Μικρός Πρίγκιπας- Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ, Εκδόσεις Πατάκη

Στον LEON WERTH
Ζητώ συγνώμη απ΄ τα παιδιά που αφιέρωσα αυτό το βιβλίο σ΄ έναν μεγάλο. Έχω μια σοβαρή δικαιολογία: αυτός ο μεγάλος είναι ο πιο καλός φίλος που έχω στον κόσμο. Έχω μιαν άλλη δικαιολογία: αυτός ο μεγάλος τα καταλαβαίνει όλα, ακόμα και τα βιβλία για παιδιά. Έχω μια Τρίτη δικαιολογία: αυτός ο μεγάλος ζει στη Γαλλία, όπου πεινάει και κρυώνει. Χρειάζεται στ΄ αλήθεια κάποια παρηγοριά. Αν όλες αυτές οι δικαιολογίες δε φτάνουν, μπορώ ν΄ αφιερώσω αυτό το βιβλίο στο παιδί που υπήρξε κάποτε αυτός ο μεγάλος. Όλοι οι μεγάλοι στο ξεκίνημα υπήρξαν παιδιά. (Λίγοι όμως το θυμούνται.) Διορθώνω λοιπόν την αφιέρωσή μου:

Στον LEON WERTH
όταν ήταν ακόμα μικρό αγόρι



Ο Μικρός Πρίγκιπας επιστρέφει- Ζαν-Πιέρ Νταβίντς, εκδόσεις Γνώση

Αφιερωμένο σ΄ όλους τους μικρούς πρίγκιπες που πέρασαν από τον κόσμο αυτό.


Δεν υπάρχουν σχόλια: