Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

Ταχταρίσματα

1.Του παιδιού μου το παιδί
είναι δυο φορές παιδί μου.
Να το, να το, να το, να το,
σαν φλουρί κωσταντινάτο.
Να το, να το, να το, να το,
το αφράτο, το κρινάτο,
το ζαχαραμυγδαλάτο.

2.Τα-ρι-ρι του λέγανε
και μου το παντρεύανε.
Και του δίνανε προικιά
ένα κόσκινο φλουριά.
Και του δίναν πανωπροίκι
έν’ αμπέλι κι ένα σπίτι.
Και του δίναν ένα κι άλλο
κι ένα βασιλιά μεγάλο.

3.Το παιδί θέλει χορό
και βιολιά δεν είν’ εδώ,
κι όποιος πάει να τα φέρει,
δέκα τάλαρα στο χέρι.

4.Πάρτε το, κρατήστε το
κι όλο τραγουδήστε το,
να πετάει σαν πουλί,
να πηδάει σαν τ’ αρνί,
να κοιτάει σαν παγονούδι,
νε γελάει σαν αγγελούδι.

5.Να χορέψει θέλει η κόρη
και παπούτσια δεν εφόρει’
θα της δώσω τα δικά μου
να χορέψει η πέρδικά μου’
θα την πάω στον τσαγκάρη
να της φτιάξει ένα ζευγάρι,
από πάνω κόκκινα
κι από κάτω κόσκινα!

Ταχταρίσματα, εκδόσεις Καστανιώτη



Δεν υπάρχουν σχόλια: