Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

Αχ! Γιατί να είμαι γάτα!

-Γάτα μου αγαπημένη, γιατί είσαι μουτρωμένη;
-Δεν μ’ αρέσει η ουρά μου ούτε το νιαούρισμά μου.
Μοιάζω με χοντροπατάτα.
Αχ, γιατί να είμαι γάτα!
-Να ‘σαι κάνω παπαγάλο; Λέγε γρήγορα, Μαγδάλω!
Αν δεν ήσουν αυτό που είσαι, τι θα ήθελες να είσαι;
-Κάτι καλύτερο από γατί. Μόνο που, μάγε μου, δεν ξέρω τι.
-΄Αμπρα κατάμπρα και λάδι και ξίδι πλοίαρχος γίνε και φύγε ταξίδι.
-Φοβάμαι τον ωκεανό! Κάνε με κάτι στεριανό!
-Καλά. Άμπρα κατάμπρα πιλάφι και πουρές γίνε μαϊμού, Μαγδάλω και κάνε μου χαρές!
-Μπρος γκρεμός και ζούγκλα πίσω. Όχι! Δεν μπορώ να ζήσω μες στα μπανανιάς τα φύλλα και να παντρευτώ γορίλα!
-Άμπρα κατάμπρα και σκόρδα πλεξούδα γίνε ή μέλισσα ή πεταλούδα!
-Το πρόβλημά μου πάλι δεν το έλυσα. Καθόλου δε μ’ αρέσει να ‘μαι μια μέλισσα. Πετάω στον αέρα και ζαλίζομαι, μυρίζω τα λουλούδια και φταρνίζομαι!
-΄Αμπρα κατάμπρα πάλι και μήλο και αχλάδι γίνε λαγός και πήδα συνέχεια στο λιβάδι!
-Πώς σου ήρθε; Πρώτα πρώτα δε μ’ αρέσουν τα καρότα!
-Άμπρα κατάμπρα τότε και δυο αυγά μελάτα γίνε ξανά Μαγδάλω, η όμορφή μου γάτα!
-Ζήτω! Ξανάγινα γάτα! Να με πειράζεις σταμάτα.

Μαριαννίνα Κριεζή (βασισμένο στο κείμενο των Colin και Hawkins)

Δεν υπάρχουν σχόλια: